Kanadčan Daniel Fraser se je skupaj z najboljšim prijateljem po končanem študiju, z le nekaj tisoč dolarji v žepu, preselil na Tajsko in tam odprl turistično agencijo Smiling Albino, ki najslavnejšim in najbogatejšim Zemljanom ponuja oglede skritih biserov jugovzhodne Azije.
Oglaševanje
Kanadčan Daniel Fraser je Tajsko prvič obiskal leta 1995, kjer je začel opravljati delo učitelja angleščine in retorike na šoli v Bangkoku. Kot je dejal za CNN, je bilo to "najbolj nenavadno leto, ki si ga lahko 21-letnik sploh predstavlja".
Namesto da bi se zabaval, je svoj prosti čas preživljal z domačini - mnogimi tudi zelo vplivnimi - in spoznaval tisto plat Tajske, ki je večina turistov nikoli ne vidi. Ta izkušnja ga je močno zaznamovala in prepričan je bil, da se bo tja še vrnil.
Oglaševanje
Štiri leta pozneje, po koncu študija, se je skupaj z najboljšim prijateljem Scottom Coatesom znašel pred veliko življenjsko odločitvijo – kako naprej? Med sproščenim večerom in kozarcu pijače sta se odločila, da pustita službi in odideta na Tajsko. “Prišla sva z nahrbtniki in nekaj tisoč dolarji ter si zamišljala, da bova ustanovila super podjetje,” se spominja Fraser.
Navdušenje ob prihodu pa je kmalu zamenjala realnost. “Iz Calgaryja sva odšla s pompom in poslovilno zabavo, potem pa priletela v Bangkok in se vprašala: ‘Kaj sploh počneva tukaj?’”
Kljub začetni negotovosti sta odprla turistično agencijo, ki ima danes že okoli 40 zaposlenih in številne zunanje sodelavce v Tajski, Kambodži in Vietnamu, se osredotoča na ustvarjanje prilagojenih, zasebnih potovanj po regiji, poroča CNN.
Oglaševanje
Fraser pravi, da sta od vsega začetka vedela, da se ne želita usmeriti v nizkocenovni turizem. Čeprav si nista predstavljala, da bosta kdaj delala z najbogatejšimi in najbolj vplivnimi ljudmi na svetu, sta želela ustvarjati potovanja z dušo – za radovedne, pustolovske in zahtevne popotnike, ki iščejo nekaj več. “Nagovarjali smo trg, ki ljubi spontanost backpackerskega raziskovanja, a z odličnimi logističnimi rešitvami in nadgrajenimi izkušnjami."
Stranke so postajale vse premožnejše
Sčasoma pa se je začela spreminjati tudi struktura njunih strank – bile so vse premožnejše. “Povedali so nama, da ne želijo spati po poceni prenočiščih. Prosili so, če jih lahko nastaniva v kakovostnih hotelih,” se v pogovoru za CNN spominja Fraser.
Sprva sta temu oporekala. A z leti je njuno podjetje začelo prilagajati potovanja glede na povratne informacije gostov, iste pa so ostale poti. Nekje vmes sta dojela, da se na njihovih izletih znajdejo "resni vplivneži in druga elita."
Oglaševanje
Ključ njihovega uspeha, pravi, je v preprosti, a dosledni formuli. Potovanja, ki jih ponujajo, ne smejo biti ponovljiva — torej ne nekaj, kar bi lahko kdo izbrskal na spletu. Izkušnja mora biti hkrati privlačna, edinstvena in lokalna.
Zaradi te preproste formule, kot pravi Fraser, obstaja neskončno možnosti - in prav to je podjetju omogočilo rast.
Oglaševanje
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje
Najbolj brano
Oglaševanje
Oglaševanje